خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

خانه پینگ پنگ ایرانwww.khanepingpong.com

اخبار و رويدادهاي تنيس روي ميز ايران news table tennis of IRAN

نظری به دنبال ابلاغ حکم برکناری‌اش از ریاست هیات تنیس روی میز استان هرمزگان گفت: از نظر قانونی همچنان رییس این هیات هستم و این سناریو برای جلوگیری از ارائه مستنداتم در مجمع است.   رییس هیات تنیس روی میز استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به ابلاغ........

 
نظری به دنبال ابلاغ حکم برکناری‌اش از ریاست هیات تنیس روی میز استان هرمزگان گفت: از نظر قانونی همچنان رییس این هیات هستم و این سناریو برای جلوگیری از ارائه مستنداتم در مجمع است.

 رییس هیات تنیس روی میز استان هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به ابلاغ فدراسیون مبنی بر کناری وی اظهار کرد: بنده در حال حاضر پس از سی و سه سال سابقه در پینگ‌پنگ همچنان از نظر قانونی رییس هیات استان هرمزگان هستم و تنیس روی میز را از هشت سالگی آغاز کرده‌ام و در رده نونهالان و پایه قهرمانی داشتم. دبیر کمیته‌ فنی فدراسیون‌های مختلف بودم و همچنین به عنوان سرپرست و مربی تیم ملی سابقه فعالیت دارم. پس حق دارم که امروز درباره وضعیت پینگ‌پنگ کشورم نگران باشم. متاسفانه تنیس روی میز ایران امروز شرایط خوبی ندارد و با این که وضعیت نامناسبی حکمفرماست من آمدم در استان هرمزگان و از هیچ کوششی برای توسعه این ورزش در مناطق محروم جنوبی کوتاهی نکردم. خوشبختانه خانه پینگ‌پنگ هرمزگان که به تازگی بهره‌برداری شد. ۱۰ روز قبل مورد توجه شخص وزیر نیز قرار گرفت. در مناطق دور افتاده که شاید اسمش هم پایتخت‌نشین‌ها نداندند نظیر بندر خمیر، لنگه و جاسک امکانات پینگ‌پنگ را مهیا کردم تا دینی را که نسبت به این ورزش و به این مردم محروم دارم، ادا کنم. حالا باید پرسید که این رفتار که به صورت غیر قانونی حکم ابلاغ برکناری من را منتشر کنند، واقعا توهین به خانواده ورزش و مردم محروم هرمزگان نیست؟

 وی با انتقاد از وضعیت جاری مدیریت در تنیس روی کشور ادامه داد: متاسفانه ما در هیات هرمزگان هر کوششی را که می‌توانستیم برای توسعه این رشته ورزشی انجام دادیم، این در حالی بود که فدراسیون از همکاری دریغ می‌کرد و حتی در مسابقاتی که برای بانوان قرار بود به میزبانی هرمزگان برگزار شود، بدون اطلاع به هیات استانی لغو شد و میزبانی را به استان دیگری دادند. حتی وقتی یک مربی تنیس روی میز بین‌المللی برای بانوان دعوت شد و درخواست کردیم که یکی از مربیان استان هرمزگان هم در این کلاس شرکت کند، درخواست ما را ردکردند، اما به استان‌های دیگر چند سهمیه بیشتر دادند، مگر ما خارج از نقشه ایران هستیم که این چنین شاهد بی‌توجهی‌های آقایان در فدراسیون باشیم؟ همچنین ۲۰ روز ۲۱ فروردین ماه سال جاری به همه هیات های استانی فکسی فرستاده شد و از آن‌ها دعوت شد تا در مجمع روسای هیات‌ها و فدراسیون شرکت کنند> اما این فکس به استان ما نیامد و وقتی من اعتراض کردم، سرانجام روز ۲۶ آن هم با پیگیری‌های سازمان دعوتنامه برای ما ارسال شد. وقتی دیدم که شرایط این است و حتی دعوتنامه مجمع را برای ما نمی فرستند، طرح شکایت خود را به عنوان رییس تنیس روی میز هرمزگان به مدیر کل بازرسی وزارت ورزش و جوانان به صورت مکتوب ارائه کردم و دیگر خبری نداشتم تا این که ابلاغیه روی سایت وزارت ورزش و جوانان و سایت فدراسیون تنیس روی میز منتشر شد و طی آن محمود آرامی مدیر کل ورزش استان را به عنوان سرپرست هیات پینگ‌پنگ منصوب کردند.

 نظری با گلایه از روند بی قانونی در ابلاغ حکم سرپرست جدید هیات تنیس روی میز گفت: من مجددا شکایتی را برای وزارت ورزش و جوانان فرستادم و اعلام کردم که این عزل و انتصاب خارج از آیین‌نامه مصوب ما است. طبق قوانین وزارت ورزش و جوانان ابتدا باید یک رییس هیات را بر کنار کرد و سپس فرد دیگری را منصوب کرد. آن هم با طی مراحل قانونی چها رراه برای برکناری یک رییس هیات وجود دارد، اول این که اعضای هیات استانی درخواست مکتوبی را بفرستند تا مجمع برگزار شود و اگر رییس هیات رای نیاورد از سمت خود برکنار شود. دوم آن که مدیر کل استان درخواست مکتوبی را به رییس فدراسیون بفرستد، سوم آن که رییس فدراسیون درخواست مکتوبی را برای مدیر کل بفرستد و این دو شرط منوط به ای ن است که طرف دوم نیز موافقت کند و یا این که رییس هیات آنقدر سر کار خود غیبت کند و بی‌مسئولیت باشد که مجمع به این نتیجه‌ برسد که وی شایستگی اداره امور را ندارد. هیچ کدام از این مراحل درباره ابلاغ حکم برکناری من طی نشده است و من امروز خودم را قانونا رییس هیات استان تنیس روی میز هرمزگان می‌دانم و طرح شکایت من درباره برکناری‌ام نیست، زیرا زارع پور رییس فدراسیون قانونا حق برکناری من را ندارد و همچنین مدیر کل ورزشی استان هرمزگان نیز با شکایتی مشابه نسبت به این موضوع شدیدا موضع‌گیری کرده است و اعلام کرده که ابلاغ برکناری رییس هیات ما بدون هماهنگی اداره کل ورزش استان بوده و به همین سبب نظری از نظر ما قانونا رییس هیات تنیس روی میز استان هرمزگان است.

 نظری همچنین خاطر نشان کرد: به خوبی مشخص است که این سناریو از ترس آقایان برای مطرح شدن مستندات من در مجمع سالیانه فدراسیون و روسای هیات‌ها است. آن‌ها می‌‌خواهند به هر ترتیب جلوی ورود من را به مجمع بگیرند، الان هم برایم پیغام فرستاده اند و مرا تهدید کرده‌اند که تو را به مجمع راه نمی‌دهیم. من قانونا خود را رییس هیات می‌دانم و تابع قوانین کشور هستم تا زمانی که از نظر قانونی و شرعی خودم را مکلف بدانم، کوتاه نمی‌آیم و در حال حاضر به تهران آمده‌ام تا روز یکشنبه در مجمع شرکت کنم و به آقایان گوشزد می‌کنم که کشور قانون دارد و شخص زارع پور نمی‌تواند فراتر از قانون عمل کند. قطعا در بدنه وزارت ورزش و جوانان افرادی هستند که بی‌تکلف و صادقانه از حق دفاع کنند. از سوی دیگر می‌دانم که چند نفر از اعضای سازمان تربیت بدنی سابق و دوستان زارع پور در ایجاد این ماجرا نقش داشته‌اند که قطعا اگر مرا به مجمع راه ندهند و به رفتار اشتباه خود ادامه دهند، درباره آن‌ها همه چیز را بیان می‌کنم تا بسیاری متوجه شوند در پشت پرده چه می‌گذرد.

 رییس هیات تنیس روی میز استان هرمزگان در پایان در پاسخ به مصاحبه‌ای از عمیدی سرپرست دبیری فدراسیون که گفته بود «مصاحبه‌های نظری وی را برکنار کرد» گفت: من به عنوان رییس هیات و عضو مجمع فدراسیون حق دارم که درباره وضعیت تنیس روی میز کشورم اظهار نظر کنم، حتی اگر هم این مسئولیت را نداشتم، به عنوان عضوی از خانواده تنیس روی میز حق بیان نظر و ایده‌ام را داشتم. کجای قوانین مصوب وزارت ورزش و جوانان و کشور نوشته شده است که در صورت مصاحبه و عنوان مطالب انتقاد آمیز باید رییس هیات را برکنار کرد. گلایه ما از آقای عمیدی این است که چرا اساسا در طول مدت مسئولیت خود یک بار با هیات استانی ما تماسی نگرفتند و جویای امور نشدند؟ متاسفانه وقتی که رییس هیات کرمانشاه به اصفهان و هم به صورت غیر قانونی برکنار کردند، وزارت ورزش و جوانان سکوت کرد. همین موضوع موجب شد تا این رویه به شیوه زشت‌تر در باره هرمزگان نیز اتفاق بیفتد، به هر حال من پیگیر این موضوع هستم و از مواضع قانونی‌ام کوتاه نمی‌آیم. خوشبختانه اداره کل استان هرمزگان هم درباره این موضوع، موضع گیری کرده و ما به عنوان نماینده تنیس روی میز استان هرمزگان در مجمع روسای هیات‌ها و فدراسیون شرکت می‌‌کنیم. باید تاکید کنم که من تابع قانون هستم و زیر بار بی قانون نمی‌روم.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

خانواده پینگ پنگ ׀ تاریخ: جمعه 6 / 2 / 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , khanepingpong..Com , All Rights Reserved
Powered By .Com | Template By:
NazTarin.Com
استفاده از مطلب با ذكر منبع مجاز و تمام حقوق سايت مربوط به خانه پينگ پنگ ايران مي باشد